Tuesday, May 10

Bilder fran allt mojligt!

Ja jag vet samta bloggaren pa natet..
Men nu ska ni fa en summering av lite allt mojligt faktiskt!
I bilder!  


 Planteringsdax i tradgarden med Pappa
2 stycken "great little helpers"



 persilja, mynta, basilika, ruccola, organo m.m



 Handyman!



Pask-riset pa plats lagom till skarstordagen. 



En harlig eftermiddag/kvall i parken. 



Alice alskar BRIO



Axel alskar earlyrider







Shackmatt pa er!



Looking COOL


Mammans 27-arsdag.





Smiley



Fick haret och make-up fixad och en ny fin klanning
 sa da kanner man sig 
riktigt uppiffad! :)

Som ni ser ar livet pa topp.
Jobbar tva kvallar i veckan med min boot camp helt lagom med tanke pa att Stephen jobbar alla andra langa dar.

Vi har haft vattenkoppor?! Ja om man kan rakna nagra enstaka prickar har och nan prick dar?!
Kusinerna deras hade det iallafall och det brukar ju smittas.
Alice fick massling igar eller nagot liknande.. sma prickar over hela rod och torr.
Rod flammigt ansikte med diarre. Men idag ar det mycket battre?!
Jag fattar inget jag dessutom e hon ju vaccinerad mot det?!
Dessutom vaknade jag sjalv pa Sondag morgon och kunde typ inte svalja... alltsa
det varsta jag nansin kant i halsonta. 
Stephen's mamma hade lite pencillin for det sa jag tog det och idag var det bra.. fortfarande tjock i halsen
men ingen smarta tack och lov.

Nu ar det full fart sa jag ska lagga min sma troll.. sen ska jag chilla
medans mannen aker pa gymmet och biffar.
Nar han kommer hem da ska det mysas!

Jag saknar min Mamma & Pappa saaaa!

Ha en trevligt Tisdags kvall alla!

xx


1 comment:

Sandra said...

åh vad mysigt att plantera ute! och vilken snygginghanna :D