Wednesday, May 11

Vilo-stunden pa dagen

Hallo gott folk.

Annu ett inlagg fran mig, kors i taket.
Axel fick ga pa lekskolan idag om inte for att han ar alldeles frisk sa fick mamman nog att ha dom bagge hemma... dom brakar ju redan om allt.
Sen har man fatt 2 stycke ENVISA barn pa kopet, maste va lik pappan :)
Idag klev vi upp forsent igen, Axel sov tills jag va tvungen att vacka han sjalv, mig sjalv och Alice 
20 i 9. Lite sent med tanke pa att han borjar skolan 9.
Men lite stress sa gar allt.
Jaja tankte jag han maste ju fa en liten mjukstart nar han varit sjuk.
Sen undrar jag om det kommer handa att man vaknar pigg en morgon med smabarn?
Alltsa ni vet studsa ur sangen nar klockan ringer 8 pa morgonen och va pa bra humor for att starta dagen.
Hoppas gor jag att dagen kommer att dyka upp och vacka mig.
Sen nar jag tanker efter sa va jag ingen morgonpigg rackare innan dom sma kom till.



Nu ska jag iallafall stada och rojja och laga mat, tvatta.
Kl. 6 kommer Stephen moster och tar barnen da jag ska ivag och BOOTCAMPA i en timme
sen blire gymmet, springa pa lopbandet och trana infor mitt half marathon som sker i JUNI.

Imorgon kvall borjar tag-rugbyn igen som jag langtat, sen blire nog en OL efterat.
Maste halla pa dom irlandska traditionerna, efter varje match firar man forlust som vinst med atminstande en OL spelar igen roll vilken dag i veckan det ar!
Nu kommer jag inte pa nagot mer att skriva och snart vaknar nog lill-tosen min.

Ha en trevlig Onsdags kvall alla




xxxx

1 comment:

Sandra said...

Jag vill också bootcampa, löpbanda och träna! Vad sitter det i för mig?? Soffan.... ;)